Renate's haken en zo

Renate's haken en zo

zondag 11 november 2012

Vanalles en nog wat ...

Van de week heb ik een giraffe in mekaar genaaid. Ik had hem al een tijdje liggen, maar het in mekaar naaien vind ik niet zo'n leuk werkje ..... Nu toch maar gedaan. En zie hier:



Laat de babies maar komen, ik heb het cadeautje al klaar ;) !
 
Zoals jullie in mijn vorige blog konden zien, ben ik ook aan iets met roze en witte streepjes begonnen. Dochterlief wilde zo graag streepjes! Het word een deken voor over haar bed. Inderdaad, een deken. Af en toe denk ik ook: Waar ben ik aan begonnen. Maar het is een makkelijk patroon, weinig tellen en makkelijk te doen als ik ook televisie wil kijken. Ik heb al ongeveer 60 cm.


 
 
En ik heb ook maar weer eens een klein diertje gemaakt, dit keer een uiltje:
 


Leuk om te doen en snel klaar, in tegenstelling tot de deken ....

Het andere project (met de vierkantjes) van in een vorige blog heb ik ook klaar!!! Het is een cadeautje voor mijn jarige nichtje. Dus nog even 2 weken wachten met de foto's! Ze weet wel wat ze krijgt, maar nog niet hoe het eruitziet!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten