Renate's haken en zo

Renate's haken en zo

maandag 13 mei 2013

Geluksvogeltjes

Geluksvogeltjes ...... Dit was het thema van de Communie in het dorp dit jaar.
En daarom heb ik voor 2 meiden die de Communie doen geluksvogeltjes gemaakt!

Eerst heb ik een tak van de hazelaar geknipt, deze geverfd, 3 vogeltjes gehaakt en deze eraan gemaakt met leuke lintjes!


 
En voor hun kleine zus had ik dit vogeltje gemaakt:
 
 

En voor een zieke buurvrouw die wel een opkikkertje kan gebruiken, heb ik een kaartje opgepimpt met een klavertje vier:

4 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze prachtig geworden de vogeltjes.
    Die van het kleine zusje(witte) vind ik het mooist.
    Groetjes
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, Wat een leuke vogeltjes. Ik kwam hier via een andere blog en heb je blog helemaal doorgelezen. Wat maak jij mooie dingen. Ik ga je volgen.
    groetjes,
    Lize
    http://bonjoli.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn dat je mijn blog en gehaakte spulletjes leuk vindt Lize!!
      Groetjes van Renate

      Verwijderen
  3. Die vogeltjes zijn héél mooi! Wat een prachtig cadeau!!
    En je buurvrouw zal zich hopelijk snel weer beter voelen met zo'n lieve attentie!!

    Groetjes van Poekie :)

    BeantwoordenVerwijderen