Renate's haken en zo

Renate's haken en zo

donderdag 12 februari 2015

Forever Friends beer no. 7

Ik heb mijn zevende beer naar het patroon van de Forever Friends beer van Kristel Droog klaar!!
Het zijn zulke leuke beren om te haken!!


Deze is gehaakt met Saskia garen van de Wibra, kleurnummer 0076.
Ik had net genoeg aan 1 bol van 100 gram.
 
Het (koop)patroon van deze leuke beer kun je hier vinden.
Maar pas op: Het haken van deze beren is zeer verslavend!!! Haha ;)

 
Liefs van Renate
 
 
 
 
 
 


4 opmerkingen:

  1. Al veel van deze knappe beren zien voorbijkomen. Denk dat ik toch ook eens het patroon zal moeten aanschaffen :-)

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuke blogje renate, ik zag je via andere haaksters, is meestal zo, ik volg altijd blogjes dat we dezelfde hobbys delen...ik zal zeker hier blijven lezen...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooo wat schattig :) Hij lijkt gewoon ook echt op de beertjes van de kaarten :)
    Dank je wel voor het meedoen aan de linkparty!

    groetjes
    Barbara
    www.busyfingersbusylife.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. It says free but then buy it lol

    BeantwoordenVerwijderen